Tiden flyger!

Numera är jag mamma till en 3-åring och 2 nästan-6-månaders! Helt galet! Och fantastiskt skönt att livet börjar få rätsida igen – pojkarna sover om nätterna, vi har rutiner som funkar hyfsat om dagarna och mannen har nytt, bra jobb. Vi letar hus.

Äntligen.

Snart kan jag börja gräva i mina inspirationsmappar och plöja Pinterest precis så som jag gjorde för ett år sen när jag startade bloggen.

2 responses to “Tiden flyger!

  1. Hittade till din blogg när jag googlade om rosor ^^
    Såg etiketten tvilligar och ser att du även har ett äldre barn, precis som jag :)
    Jag har två busar som fyller två i början av september och en storbuse som fyllt fyra nu i sommar :)

  2. Vad kul :) Mina småkillar blir 1 år i början av oktober. Tiden verkligen bara rusar förbi. Man kan ju lugnt säga att den här stackars bloggen har blivit grymt lidande. Men det blir nog bättre med tid till allt möjligt när de blivit lite större och kan mer själva :) (Hoppas jag?!)

Kommentera

