Underbart barnrum

Ett sånt här fint rum önskar jag att vi kunde få till för våra tvillingpojkar. Jag älskar färgvalen med turkos, vitt och chokladbrunt!

Jag hittade rummet på Pinterest och hade inte ens sett att det var ett tvillingrum,  men nu måste det ju nästan vara ödet ;)

Klicka på bilden ovan för att komma till House of Turquoise och se resten av bilderna. Riktigt, riktigt fint!

One response to “Underbart barnrum

  1. Jag har så dålig koll på de där faserna, men eftersom att det är många som verkar gå igenom samma sak i denna ålder så kanske det är någon? Sedan har hon ju ganska nyligen lärt sig att gå, det kanske också spelar in. Som du säger, det är ju så mycket som händer med de små :)

    Och vad glad jag blev!! Tack snälla :D :D

    Kramar

Kommentera

