Inspiration: Fönster

Det här inlägget hade lika gärna kunnat heta ”Spröjs”, för jag älskar verkligen fönster med det. Exempelvis är det här fönstret med dörr ut till trädgården SÅ vackert. Vilket ljusinsläpp…

Liknande finns via Dos Family, kolla in pardörrarna som går ut ifrån köket.

Jag funderar ofta fram och tillbaka på om jag gillar modernt eller mer gammaldags bäst, och börjar nog komma fram till att jag skulle trivas bäst i ett hus som är lite mer gammaldags med lite moderna inslag, än tvärtom. Och då passar ju fönster med spröjs bra!

One response to “Inspiration: Fönster

  1. Otroligt fint! Liknande skulle jag kunna tänka mig att ha :)

Kommentera

