Glögg

Något som jag saknat under mina år i Holland är glögg. Nu har jag visserligen kunnat få tag på det genom att åka till IKEA, men nja, det har känts lite omständigt och dessutom förstår sig holländarna inte på hur gott det är…

Nu har jag stor lust att testa någon eller några av alla specialvarianter! När jag flyttade från Sverige var det i princip vanlig glögg som gällde, så ja jag är lite efter.  I mitt glas ser ni den vanliga alkoholfria glöggen från Blossa. Vilken glögg tycker ni är godast, och varför?

Kommentera

