Att unna sig

Så här när man försöker få ihop vardagen med tre små barn känns vissa saker viktigare än andra.


 

 

Att plocka undan (regelbundet) säger sig självt – man slipper mycket stress och arbete genom att plocka och städa lite då och då istället för sällan och mycket.

Att unna sig kan vara så enkelt som att gå och ta en tupplur, till att köpa den där fina muggen man hittat. Jag har ju äntligen fått uppgraderat till en Canon EOS 500D. Att ta mig tid att fota lite och lära känna kameran är definitivt något jag vill unna mig! Vill även unna mig att faktiskt sätta mig ner och läsa mina favoritbloggar och uppdatera min egen.  Listan kan göras lång…

Vad unnar du dig?

Kommentera

