Småförvaring

Här kommer lite småförvaring som jag gillar! Vet att mannen är mycket mindre intresserad (läs: inte alls) men jag vill ha mina prylar i fina lådor/burkar/askar.

Pappaskarna ovan kommer ifrån Bungalow och zinkburkarna ifrån STHLM View. House doctor har också fina askar…

2 responses to “Småförvaring

  1. Hej! Snygga askar, de från Bungalow är verkligen urläckra. Härlig färg dessutom.
    Ha det bra/Jenny

  2. tack för hälsningen hos mig!

    lyktan är av märket olsson & jensen och jag har köpt den på Butiken i Höganäs.

    Ha en fin helg.

    /Anna-Malin

Kommentera

