Stickat var det här!

Åh vad jag är inne i en stickfas just nu. Har stickat två par sockor, håller på med en mössa och har dessutom börjat på en filt till vagnen. Det är tänkt att jag ska göra två filtar, så jag är tacksam för att garnet är så pass tjockt och stickorna hela 12 mm. Det går undan vill jag lova!


Sockorna


Mössan

Och slutligen, anledningen till att jag inte orkar med särskilt mycket tid vid datorn just nu:

Ikväll blir det potatisgratäng till middag, första gången i mitt snart 29-åriga liv som jag lagar det. Man får hoppas att den blir bra så att jag fortsätter våga testa nya rätter! Hoppas ni har det fint!

(Och hrmmmm… Vad tycker ni om mannens jeans som jag klämt ner mig i? Går inte ens att stänga så jag är glad för långa toppar!)

One response to “Stickat var det här!

  1. Oj, vilken mage! Så vacker! Angående favoritte så älskar jag violte som jag köper hos den lokale tehandlaren!

Kommentera

