Favoritteer

Vad har ni för favoritsmaker när det gäller teer?

Jag tycker att Russian Earl Grey är gott och inte för kraftigt. Bra vardagste, liksom. Sen är St Petersburg från Kusmi riktigt gott. Och ett te som jag inte kunnat köpa i Holland och som jag blev sugen på då och då var vanligt rabarber-gräddte som man kan köpa lite varstans här i Sverige!

Söta koppar som den ovan finns hos Pip Studio.

Tipsa gärna om era favoriter, alltid kul att höra vad andra gillar och att kanske hitta nya goda smaker är ju aldrig fel :)

One response to “Favoritteer

  1. Så sant! :)
    Älskar också Kusminte men st Petersburg har jag ej provat! Vart finns den att köpa? Trevlig helg önskar jag er! Stor kram

Kommentera

