Thé O’dor

Det kan väl nästan inte vara en slump? Min son heter Theodor i andranamn, och nu har jag fallit som en fura för de här tjusiga teburkarna ifrån franska Thé O’dor. Teerna vet jag ännu inte hur de smakar, men WOW vilka burkar. Glada och fina.

Jag snubblade över dem efter att ha sett dem i ett inlägg hos AnnaMalin och var tvungen att googla. Annars gör även Kusmi goda teer som de säljer i vackra burkar. Jag blir ofta såld på en produkt om helheten är bra, både själva förpackningen och innehållet räknas…

Vad har du för favoriter?

2 responses to “Thé O’dor

  1. Wow, vilka snygga burkar! Jag gillar också deras te:er!

    kram CC

  2. Hej!
    Vilken mysig blogg du har! Teburkar var ursöta!
    Ha en fin måndag!

Kommentera

