Hemlängtan

Det här är ett inlägg som jag dragit mig för att skriva, eftersom det känns lite förbjudet. Men jag har faktiskt hemlängtan – till Holland!

Man tror på nåt vis att det ska vara rosor och fågelkvitter när man ”flyttar hem” men i mitt fall då jag varit borta så länge så hade jag skapat mig ett nytt hem och att komma tillbaka till Sverige känns ganska konstigt! Holland var min hemmabas och att åka till Sverige var nåt jag gjorde för att besöka familj och vänner. Den här känslan kom smygande redan innan vi flyttade, men det var ‘ nu eller aldrig’ och jag ångrar det inte! Antingen så vänjer vi oss eller så flyttar vi tillbaka, svårare än så är det ju inte :)

Hoppas ni har en fin fredag!

Kommentera

