Hollandstips!

Eftersom Holland ändå är ganska nära Sverige och det finns bra förbindelser så kan det kanske vara kul med lite shoppingtips??

Sissy-boy har fina kläder, möbler och andra prylar. Kolla in deras hemsida!
Jag älskar deras hamambadlakan, men de är lite i dyraste laget tyvärr… Samtidigt är de så fina, så känner man för att lyxa till det ordentligt är de mitt tips.


Jag tycker att de vita är finast, men mönstret syns bättre på de gråa :)

One response to “Hollandstips!

  1. haha, ja …han är väligt underhållande! ;) Jag har sagt att han är 2,5 så länge nu och vart tvungen att räkna. Insåg att han faktiskt fyller 3 om 2 månader. Gud vad tiden går fort. inte klokt.

    Holland verkar så fint. Jag planerar faktiskt en resa dit nu i juni. Får se om det blir av. stor kram!

Kommentera

