Fotoshoot

Vi försöker att ha ett litet fotoshoot här varje vecka för att föreviga den här graviditeten, som antagligen blir vår sista. Vi var slarvigare med det förra gången och tog tråkiga bilder med blixt. Inte så jätteroliga att titta tillbaka på…

Jag håller dessutom på och arbetar på en fotobok. Väldigt, väldigt inspirerad av den här underbara, underbara fotoserien! Jag är absolut inget proffs på varken fotografering, modellande eller fotoredigering men jag och maken gör vårt bästa! Jag vill så gärna ha en ny kamera och jag vill dessutom gärna gå en fotokurs eller två för att slipa på teknikerna. Men när??

Hoppas ni har en skön kväll!

Kommentera

