En första bild på mig

En liten smygstart… Får ta en helhetsbild när jag hunnit piffa till mig lite, vilket jag är långt ifrån just nu! På nåt vis känns det som att det är minst lika viktigt att känna sig fin nu som gravid, som ”i normala fall”. Kanske har att göra med att man ändras i kroppen och så, jag vet inte. Eller så är det för att man vet att snart, snart så kommer bebisen (eller i mitt fall bebisarna) vara det enda man bryr sig om!

PS. Vill ni se bilder ifrån nuvarande lägenheten?

Kommentera

