Smart idé för hallen

Nu när vi snart kommer ha tre barn som alla har jackor, skor, stövlar, mössor och vantar och annat som dräller i hallen så tyckte jag att det här var en oerhört smart och snygg lösning.

Hyllor, lådor och vad jag hoppas är utrymme att hänga jackor (till höger). Kuddarna och sittdynan kan man göra själv och klä om när man är på humör. Bild från Sköna hem.

(Sen vet jag att de som har hus ofta använder grovingången om de har en, men jag tycker det nästan är lite synd att ha en hall som bara är där som prydnad.)

One response to “Smart idé för hallen

  1. Så snyggt! :) Och tack för kommentarerna hos mig.

Kommentera

