Färger

Jag håller på och arbetar på en moodboard med färger som vi tycker om och som harmonierar fint med varandra. En lugn bas är A och O, men jag behöver inte ha ett vitt hem. Vita eller ljust gråa väggar är vackert och man kan förändra inredningen nåt enormt med hjälp av lite kuddar eller plädar, eller ett målat skåp eller en pall….Turkost är en favoritfärg, så den får gärna vara accentfärg!
Detta är alltså en liten förhandstitt på accentfärger jag funderar på just nu. Och nej, jag hade väl inte tänkt mig att klämma i såpass att jag kör på alla färgerna samtidigt ;) En eller två tror jag vore fint.

Ett litet smakprov, som sagt…Det måste få växa fram i sin egna takt :)

Vad har ni för favoritfärger?

One response to “Färger

  1. Pingback: Vackra trappsteg | Ett hem för 5

Kommentera

