DIY

Jag är mycket för att göra saker och ting själv. Ibland för att orginalet som jag fått inspiration ifrån är för dyrt, ibland för att det saknas nåt…

Eftersom vi fortfarande inte har flyttat och vet att det kommer dröja en tid tills vi har ett eget hus så arbetar jag med moodboards. Samlar bilder och kombinerar, letar efter den röda tråden. Jag gillar inte när det blir för perfekt, det ska kännas att det bor en riktig familj i hemmet. Sen ska jag inte hymla med att jag älskar vackra ting. Jag är lite av en skata, det erkänner jag…

Vad tycks till exempel om en stoppad huvudgavel till sängen så som ovan? Gärna i turkos eller annan vacker färg…

Vad säger ni? Dras ni till någon specifik stil eller färg?

Kommentera

